fredag 10. februar 2023

Prosjekt Art Journal - kortstokk

Hei hei :)

Da jeg var på Papirfesten i høst, ble jeg introdusert for ideen om å scrappe en kortstokk. Jeg husker dessverre ikke navnet på hun som viste frem sitt kortstokkprosjekt, så får ikke kreditert henne. Men uansett, tusen takk for en strålende ide. 

Planen min er å lage et Art Journal-kort pr. uke. 52 kort i en kortstokk, 52 uker i et år. Kortene blir satt inn i en liten perm, opprinnelig beregnet på Pokemonkort, og planen er at det skal bli et lite motivasjonsalbum. Jeg prøver å velge sitater som gjenspeiler uka på en eller annen måte. 

Kortstokken jeg bruker, er en helt vanlig kortstokk fra Søstrene Grene. 

I dag har jeg lyst til å vise dere de fire første kortene i kortstokken (uke 1-4 - januar 2023). 



Uke 1.

Nytt år, nye muligheter. 



Uke 2


Uke 3


Uke 4


Jeg bruker mange ulike produkter til å lage kortene, og tester ut forskjellige teknikker. 

Under ser dere permen jeg putter dem inni (som senere skal dekoreres)




Håper du ble inspirert til å finne frem kortstokken du også. 
Jeg synes i hvert fall det er et utrolig morsomt prosjekt.

Hege. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.