onsdag 6. september 2023

Brunt kort med utstanset forside

  Jeg er veldig glad i denne diesen som stanset ut et mønster som egner seg godt for dekor på forsiden av kort. Denne gangen har jeg stanset ut med denne diesen fra en lys rosa kartong og limt fast på beige-brun kortbase.  Den utstansede forsiden har jeg svertet med litt lilla stempelpute og litt hvis Gesso slik at den skulle få litt mer effekt. 

Jeg limte deretter på den utstansede forsiden og pyntet med matchende blomster. Så enkelt kan det altså gjøres, men dekorativt blir det synes jeg. Tekst har jeg valgt å ikke sette på, slik at jeg heller kan sette på egnet tekst når jeg vet hvem jeg skal gi kortet til. 






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.