fredag 1. september 2023

Utfordring for september - Favoritt

 I utfordringen denne måneden ønsker vi rett og slett å se deres favoritter. Det kan f.eks være favorittprodukt, favorittstil, favorittfarge, favoreitteknikk eller liknende. Dere velger helt selv, så lenge det er en favoritt.


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 30.september 2023 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Kort og Godt  


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene:



Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

   Wenche:  

Flappkort er blitt en stor favoritt hos meg. De er så morsomme å lage, og gir enkelt en litt ekstra overraskende opplevelse av kortet. Dette flappkortet er laget i 4"6" størrelse, av hvit kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er Maya Design. 

Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 17. Printet ut på fotopapir til dette prosjektet.

Doilie-rammene har jeg stanset ut med dies fra Craft Passion.  

Tekststripene har jeg laget slik.

Rosa epoxyhjerter fra Staz. 


Katrine:
De siste par årene har jeg hatt fullstendig dilla på rub-ons, og kanskje først og fremst 49andMarket sine har seilet opp til å bli en favoritt hos meg med sin overlegne kvalitet. 
 
I dag vil jeg dele en layout hvor jeg har brukt mange ulike rub-ons på bakgrunnen. Mønsterarkene er fra 49andMarket og KaiserCraft. Har holdt pyntet veldig enkel - kun puffy stjerner og klistremerketekster fra Papirdesign.




Hege:

På denne Layouten har jeg brukt mange av mine favoritter. 

Jeg har lyst til å trekke frem "trestensilen" fra Tim Holtz. 
Som Katrine, er jeg også blitt veldig glad i rub-ons fra 49andMarket (etter at hun introduserte meg for dem), og har brukt flere på denne siden.
Mønsterark fra Papirdesign har vært min favoritt i mange år, og er det fortsatt. 
Dotter og klistremerketekster fra Papirdesign kommer jeg nok heller ikke utenom. 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.