lørdag 13. april 2024

Layout - det finnes ikke dårlig vær

 God morgen!

I dag vil jeg dele en layout med dere. 

Jeg husker dessverre ikke produsenten på bakgrunnsarket jeg har brukt, men de andre mønsterarkene er fra Papirdesign

Jeg har dradd hvit Gesso utover bakgrunnen med et gammelt visakort. I tillegg har jeg brukt rub-ons fra 49 and Market, samt sprutet noen dråper med Akryl Spray.

Bak bildet har jeg også brukt en stor Chipboard fra Wycinanka, som jeg har hatt liggende lenge. 

Jeg har pyntet med ulike papirelementer, klistremerketekster fra Papirdesign og dotter. 



Tittelen er klistremerkebokstaver fra Papirdesign og chipboardbokstaver fra Wycinanka.


Ha en kreativ fin dag. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.