onsdag 17. april 2024

Mer inspirasjon til april-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

 Wenche:  


Dette kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 265. Printet på fotopapir til dette kortet.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Rammediesene og epoxyhjertene jeg har benyttet er fra Marianne Design, mens tekst die og button er fra Papirdesign

Hege


Jeg syns det passer ekstra godt med "knallfarger" til sommerbilder, og har derfor laget en sommer-LO til denne månedens utfordring. 

Jeg har brukt hvit kartong fra Papicolor som utgangpunkt.
Bakgrunnen har jeg laget ved hjelp av Distress Oxide i rosa og gulgrønt, stensiler og hvit Akrylpaste fra Marabu.
Jeg har bygget opp bak bildene med ulike mønsterark og papirelementer.

Siden er pyntet med papirelementer, blomster, chipboard og dotter. 

Klistremerketekstene og de små bokstavklistremerkene er fra Papirdesign


Jeg har brukt et motiv fra WJensendesign, motivark nr 114. Ellers har jeg brukt mønsterark, klistremerker, button og dies fra Papirdesign. Motivet er stanset ut med dies fra My Crafty Times og Spellbinders og montert på foamtape. Har også brukt limputer under "konfirmant" og delvis under klistremerkene slik at de holder seg plant.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.