mandag 1. april 2024

Utfordring for april - knalle farger (og en liten giveaway)

Vi håper dere alle har hatt ei fin påske, og vet dere? I dag feirer bloggen vår 10 år. Det har virkelig gått fort, og så mye moro vi har hatt. Vi har veldig lyst til å feire dette med å gi dere muligheten til å vinne en liten giveaway. Legg igjen en hilsen / gratulasjon i bloggen /og eller instagram og /eller facebook og du er med i trekningen av 3 valgfrie digitale filer fra  WJensenDesign. Vinneren trekkes 15.april.


Så over til månedens utfordring. Nå går det mot skikkelig vår og lysere tider, og vi vil veldig gjerne se knalle farger denne måneden. Du velger selv hvor mange og hvor mye knalle farger du bruker, men noen knalle farger må du ha med.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 30.april 2024 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Scrappegarasjen.

Sammen med dem gir vi vinneren et gavekort på 150,- som benyttes hos Scrappegarasjen.

Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg elsker skikkelige glad-farger og denne gangen har jeg brukt farger som gjør meg skikkelig glad. Jeg har laget en side i min Art Journal. Bakgrunnen er malt med ulike oransj- og gultoner. Jeg har laget litt struktur på bakgrunnen ved å dytte ulike små sirkler og firkanter nedi malingen før den tørket. Jeg lot dette tørke og pyntet deretter med noen sirkler jeg har klippet ut og en egnet tekst. 

Katrine:
Jeg har laget et kort med motiv fra W.JensenDesign, motivark nr 289. De glade herrene er en fargerik gjeng og jeg har tatt utgangspunkt i det knall grønne til dette kortet, kombinert med litt røff jeans. Både motivet og teksten er stanset ut med dies fra Papirdesign. Pynten har jeg holdt enkel til et par papirelementer og stjerner.
 


Linda:

Jeg har laget et bursdagskort med motiv fra W.JensenDesign, fra motivark nr 265. Jeg har hentet opp farger fra motivet, så kortet er holdt i friske farger. Den lille korktagen har jeg laget med hjelp av maling, stempel og gullwashitape. Bladdiesen er en kristorndie fra Papirdesign



 Wenche:  

 Dette kortet er laget i 10cm*15cm av kraft kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 278. Printet på fotopapir til dette kortet.

Mønsterarkene, tekstdie, tekstklistremerke og button jeg har brukt er fra Papirdesign.

Beige epoxysticker er fra Marianne Design.







You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 kommentarer:

  1. Perfekt utfordring for 10 års jubileumet. Gratulerer med dagen🇧🇻

    SvarSlett
  2. Gratulerer med de første 10 årene, - og lykke til videre!
    Jeg er så glad jeg oppdaget denne bloggen for noen måneder siden.
    Tusen takk for flotte ideer og inspirasjonskort til hver utfordring!
    Hilsen Liv i Sveits

    SvarSlett
  3. Så mange fine fargerike kort :D Gratulerer med 10 år :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 10 års jubileum. Lovely inspiration from the team. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.