lørdag 30. september 2017

Beste dagen - layout

Heisann!
I dag har jeg en layout å dele med dere. Jeg har lekt meg litt med art crayons i fargen raspberry fra Marabu på bakgrunnen og laget et stripemønster - annenhver med art crayon og annenhver med mønsterark. Jeg har også brukt Marabu akryl mousse over en doily-stensil og deretter splattet litt med Marabu art spray i fargene gold og raspberry. HER finner du litt mer informasjon om Marabu Mixed Media produkter.

Bak bildet har jeg bygget opp med diverse restepapir og utklipp. Tittelen og pilene er chipboards fra Scrapiniec.
  
Et par nærbilder av bakgrunnen. Jeg synes crayonsen gir en skikkelig kul effekt.


Produkter fra Marabu distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ha en fin dag!


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.