torsdag 3. september 2020

Happy memories - LO

Hei og hopp!

I dag vil jeg dele en 12x12 layout med dere.
De fleste av produktene jeg har brukt er fra Pinkfresh - Simple&Sweet.

Jeg grunnet det grå og hvite bakgrunnsarket med transparent gesso fra Amsterdam og lot det tørke godt før jeg tilførte farge. Jeg har blandet fargene sky blue og grey i Marabu art spray og brukt på bakgrunnen. For å lage splatter har jeg brukt den samme blandete fargen, samt ren grey og hvit gloss spray fra Dina Wakley.


Nedover langs høyre side har jeg limt fast die-cuts og papirelementer klippet ut av mønsterark, noen er limt flatt mens andre er opphøyet med 3D-puter fra Scrapbook Adhesives. Under noen av elementene har jeg limt fast floker med hvit sytråd.
 

 Tittelen er satt sammen av puffy stickers, og tekste har jeg skrevet med Sakura Pigma Micron penn i sort. Layouten er ellers pyntet ganske enkelt med noen få puffy stickers med tann-motiv, enamel dots og små blomster die-cuts.
 

Produkter fra Amsterdam, Marabu og Sakura distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ha en fin dag!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.