fredag 11. september 2020

Grublis for september - La deg inspirere

I grublisen denne måneden ønsker vi at du skal la deg inspirere av oss. Ta en titt i bloggen vår på det vi tidligere har laget og bli inspirert. Benytt gjerne våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials.

Husk og oppgi i innlegget ditt hva du har blitt inspirert av, helst med link tilbake til oss. 

Grublisen vår har frist den 5.oktober2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst og Papirdesign

Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien:




Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Kristin:
Jeg har gjenoppdaget gledene ved Art Journaling etter flere år hvor den har vært helt glemt. Dette er takket være Elin sine nydelige Art Journal-sider. Jeg har latt meg inspirere av henne, og aller de andre fine Art Journal-sidene som teamet vårt lager og laget denne siden her.

På denne har jeg brukt Amsterdam-akrylmaling i lilla-toner, Gesso og Marabu Mousse. Hjertene er stanset ut av en die fra Sizzix. Teksten på siden er stanset ut med et eldgammelt QuicKutz-alfabet jeg ikke har brukt på åresvis.



Jeg har latt meg inspirere av alle de flotte Art Journal sidene fra Elin, Kristin og Katrine i bloggen den siste tiden. Jeg lager ikke Art Journal selv, men mange av teknikkene lar jeg meg glede av og inspirere av.



Kortet er laget på en base av ferdigbrettet rosa kort fra Staz, med tilhørende konvolutt. Hvit matte av Papicolor kartong. Bakgrunnsarket er et akvarellark som jeg har embosset med blader ved hjelp av en embossingplate fra Marianne Design, DF3449 Embossing Folder - Tropical leaves. Etter embossing har jeg farget og bearbeidet det hvite akvarellarket med Marabu art spray i rosa og grønt, hvitt skolekritt hvit spray fra Ranger.

Tekststripene har jeg printet, og tekstdiesen er fra Papirdesign. Treet og sommerfuglen er fra et utklippsark jeg fant i restekassen, og washitapen er av ukjent merke.

Produkter fra  StazMarabu og Papicolor distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Hege:

Jeg har også latt meg inspirere av de nydelige AJ-sidene til Elin, Katrine og Kristin, og laget min aller første Art Journal - side. Det var litt skummelt, men veldig gøy.


Boka jeg har brukt er Marabu Mixed Media Art Journal A5. Den er i passe størrelse og har tykke, litt ruglete ark, som er gode å jobbe på.

Før jeg begynte, grunnet jeg siden med blank gesso. Deretter har jeg brukt mange forskjellige medium på bakgrunnen: Amsterdam akrylmaling, Marabu Mixed Media Art Spray, Marabu Mixed Media Art Crayon, Marabu Mixed Media Acryl Mousse, Distress Oxide, Embossing paste og forskjellige stempler. Kjettingen er et stempel fra Studio Light - Industrial.

 Produkter fra Marabu, Amsterdam og Studio Light, forhandles av Global Hobby og Kunst.

Katrine:
Jeg har bladd meg bakover i tutorial-arkivet og har latt meg inspirere av en steg-for-steg layout som Hege har laget.  Jeg har fulgt steg-for-stegen ganske nøyaktig hva oppsett og bakgrunnsteknikker angår, men har rufset det hele opp litt for å tilpasse det litt mer min stil.

Produkter jeg har brukt:
-Marianne Design stempel
-Klistremerketekst, button og enamel dots fra Papirdesign





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.