mandag 17. juni 2024

Mer inspirasjon til juni-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

 Wenche:  


Dette kortet er laget i 13cm*13cm av hvit kartong. Det sommerlige motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 209. Printet på fotopapir til dette kortet og stanset ut med die fra Papirdesign  . 

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light. Rosa striebånd fra Folia. 

Tekstdie, teksklistrmerker og button er fa Papirdesign


Hege:


Jeg har laget en sommerlig LO til denne utfordringen. 

Jeg har brukt hvit kartong fra Papircolor som utgangspunkt og laget "mønster" ved hjelp av Distress Oxide og en stensil fra Studio Light.

Mønsterarkene er fra restekassen. 

Doily-diesen jeg har brukt bak bildene er fra Papirdesign.

Jeg har pyntet med blomster, puffy hjerter, knapper og dotter.


Motiv og utklippsblomster er fra Craft o'clock, det samme er det grønne mønsterarket bak. Stripete mønsterark er en rest fra Maja Design. Blad-dies, tekst og klistremerker er fra Papirdesign. Blomster fra Wild orchid crafts. 
Motivsirklene er montert på limputer i ulike høyder for dimensjon.





1 kommentar:

  1. 3 utrolig fine inspirasjonsbidrag :-) Fant veldig for LO en til Hege , selv om alle bidragee deres var flotte :-)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.