lørdag 1. juni 2024

Utfordring for juni - sommerlig

Sommeren kom for fullt allerede i mai år og i juni har vi rett og slett kalt utfordringen "sommerlig". Vi vil gjerne se bidrag som oser av sommer. Det kan f.eks være sol, blomster, gress eller skikkelig sommerlige farger.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 30.juni 2024 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Papirdesign   


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene: 




Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
For meg er sommer blomster, og det passet derfor ypperlig å lage et kort med utklippede blomster. Arkene i bakgrunnen er alle mønsterark fra Papirdesign. Jeg har limt disse fast, og deretter limt fast blomster som matcher i fargene. Noen av blomstene er limt fast med 3D-limputer. Kortet er bevisst uten tekst, siden jeg da kan sette på egnet og passende tekst den dagen jeg skal bruke det. En ypperlig måte å kunne ha kort liggende som kan passe til flere anledninger.

Katrine:
Hva er vel ikke mer sommerlig enn en trillebår full av blomster? Det herlige motivet fra W.JensenDesign, motivark nr 134, inspirerte meg til å lage et sommerlig kort.
Mønsterarkene er fra Papirdesign, Studio Light og Mintay - en herlig håndfull hentet fra restekassen valgt for å passe til motivet. Har holdt pynten enkel med små søte blomster, utstansede blader og chipboardhjerter. Klistremerketekstene er fra Papirdesign.


Linda: 

Jeg har laget en sommertag med nye dies og papir fra Papirdesign. Jeg har lagt diesene lag på lag, og laget et lite hull i bakerste tag for å kunne sette tråd i. Den gule kartongen er fra Papirdesigns 
monokromatisk-ark. 


 Wenche:  
 

Dette kortet er laget i 15cm*15cm av kraft kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 126. Printet på fotopapir og stanset ut med dies fra Studio Light. 

De sommerlige mønsterarkene jeg har brukt er fra Marianne Design. Epoxydottene er også derfra. 

Tekstklistremerkene er fra Papirdesign











You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.