lørdag 31. januar 2015

Bursdagspose med ny vri

Tenkte jeg skulle vise frem et litt morsomt prosjekt fra et kreativt planlegningstreff vi i Team Scrappelyst hadde i fjor høst. Vi i teamet fikk alle i oppgave å lage to utfordringer hver til treffet, slik at vi hadde noe å bryne oss på dersom vi skulle gå litt tom for ideer. En av utfordringene som dukket opp, var å scrappe et prosjekt med et lånt/stjålet element fra hver og en av deltagerne på treffet...

Inspirasjonskjeden startet da Ann Kristin ville kaste dette motivet. Nå nei du, det fikk hun ikke! Jeg snasket til meg det og papirposen, før jeg dro fram Flonz mønsterarkene og gikk i gang.


Wenche hadde med masse lekre dies, bl.a hjertebanneren og "gratulerer" teksten. Hos Katrine fant jeg en lekker kakeserviett og noen 3D puter (fra Papirdesign). Linda hadde de nydeligste blomster!


Til slutt kom turen til Kristine, der fant jeg hamptråd og washitape med målebåndeffekt. Halvperlene hadde jeg i eget sortement, de er fra Papirdesign.


Og resultatet? En bursdagspose man kan putte en lite gave i. Morsom oppgave og en erfaring rikere: Står du fast og trenger et spark bak? Lån litt hos naboen da vel ;)



http://elinshobbykrok.blogspot.no/

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en gøy oppgave :) Likte det motivet der, så bra at det ikke havnet i søppla. Posen ble kjempe søt <3

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ, dette motivet LIKTE jeg kjempegodt ! Hvor kommer det i fra ?
    Kjekk oppgave! Vi trenger å trigges litt, da er det alltid en god løsning på oppgaven- som vi kanskje ikke hadde tenkt på før ! Klem fra Anne-Eddie;) Forresten. posen var lekker ! :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.