torsdag 29. januar 2015

Valentinstag


Nå begynner valentinsdagen å nærme seg. Selv markerer vi ikke den dagen, men når jeg fikk hendene på den kjempesøte "my sweet Valentine"-chipboarden fra Wycinanka, måtte jeg visst lage en valentinstag likevel.  Basen til tagen er bølgepapp, som jeg har kuttet til og deretter gitt et lett lag maling. Arkene kommer fra Papierdesign. Chipboard og wood veneer hjerte er fra Wycinanka. "Roseblonden" kommer fra Marianne design, som forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Mønsterark og pynt har fått litt maling på seg, og deretter har jeg hatt glitterlim på kantene. 


5 kommentarer:

  1. Nyyydelig tag :)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  2. Nydelig tag, og så fint med rødt. Like it.

    SvarSlett
  3. Har ikke helt hevet meg med på trenden med å lage tag'er jeg, men ser jo det blir utrolig fint, så må kanskje hive meg ut i det jeg også :)

    SvarSlett
  4. Har ikke helt hevet meg med på trenden med å lage tag'er jeg, men ser jo det blir utrolig fint, så må kanskje hive meg ut i det jeg også :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.