lørdag 17. januar 2015

Mer inspirasjon til januar-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst. Oppgaven denne gangen er Fødselsdag.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Elin:
Bursdagskort er alltid morro å lage, spesiellt til jenter og damer. Jeg har brukt mønsterark fra Studiolight, som føres av Global Hobby og Kunst. Tekststrimlene er clearstamps fra Papirdesign, og der kommer også dotsene fra. Blomster fra I Am Roses og poststempel fra Kreativ Hobby. litt blonder og en kakeserviett måtte selvsagt være med også.


Jeg har laget et enkelt fødselsdagskort med lekkert ark og tag fra 7 Dots Studio. Arkene er fra den lekre serien Soulmates. Jeg har også brukt sjablong fra samme serie til å lage dekoren i hjørnene. Motivet er fra Papirdesign.


Jeg har laget et bursdagsposekort med papirer fra 7 Dots Design, og serien Thoughts Keeper. Kortet er bygd opp med lag på lag med mønsterark, tags og små papirpynt og klistremerker. Alle ark har også fått en omgang med diverse sprayer og maling. Jeg har til sist pyntet med små papirstrimler med stempeltekster fra Staz #med omtanke, som forhandles gjennom Global Hobby og Kunst


I julen ble den tøffe gutten min 5 år. Alltid rundt bursdagen har vi en fotosession og som den scrappemammaen jeg er, blir det jo selvfølgelig en layout eller tre ut av bildene ;) Syns det er kjekt å se forandringen som skjer fra år til år, å se hvor stor lille gutt har blitt.. Tiden går altfor fort!
Her er resultatet fra 5 års fotosession'en ♥ Layouten har jeg laget på et mønsterark hvor jeg har lekt meg litt med glimmermist, sjablonger, embossing paste og stempler. De små svarte splæsjene er laget med stempel fra Papirdesign. I stedet for å bygge opp layouten min med lag på lag med papir har jeg denne gangen brukt chipboard, sytråd og osteklut i stedet. All chipboard har jeg dabbet hvit.
Inspirasjon til denne layouten fant jeg på pinterest hos den fantastisk flinke scrapperen Kim Price 




3 kommentarer:

  1. Härliga kort och Lo i mastiga blåa nyanser. Gillar Elins små ord.

    SvarSlett
  2. Nydelige inspirasjonsbidrag.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.