mandag 5. januar 2015

Utfordring januar - Fødselsdag

Vi starter opp det nye året med en utfordring overkommelig for oss alle sammen :-) Kan være fint med en myk start på 2015.

Utfordringen lyder som følger ; Tema Fødselsdag. Du velger selv hva du ønsker å lage, men det må altså være tydelig at det du har laget dreier seg om fødselsdag. Eksempler kan være LO rundt temaet, bursdagskort, fødselsdagsgave osv osv. Vi gleder oss til å se hva dere tryller frem.

Utfordringen vår har frist 31. januar kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på januar-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


I samarbeid med de gir vi en heldig vinner flotte Staz-produkter.


Vinneren kåres av TeamScrappelyst og publiseres i bloggen innen 10. februar.

Her kommer litt inspirasjon fra Team Scrappelyst, og følg med senere i måneden, det vil komme mer :-)

Wenche:
Jeg har laget et bursdagskort med mønsterark og stempelmotiv fra Flonz. #hashtag-stempler fra Staz og ramme stanset ut med dies fra Marianne Design; LR0318 Petra's rectangle 39990318.



Her har jeg dekorert en gavepose ca12x18 cm til ett bursdagsbarn. Mønsterarkene jeg har brukt på denne er fra Flonz#hashtag-stempler fra Staz , hvite blomster fra I am roses, blå blomst fra Prima, sløyfe og glidelås fra Prima, sommerfugler fra Wycinanka, wood veneer piler fra SC. Tilda er malt med distress reinkere.




Jeg har laget en LO med bilde av minstejenta mi fra 1 års dagen hennes.  Jeg har brukt mønsterark, papirelementer og stickers fra 7 Dots Studio - Soulmates Collection.  Denne serien er virkelig lekker og passer godt til blant annet jentelayouts. Jeg har pyntet med chipboard fra Wycinanka, roser fra Papirdesign og Sommerfugl fra Staz.  Wycinanka og Staz forhandles av Global Hobby og Kunst. Strålestensilen jeg har brukt og hampen var julegave fra snilleste Elin.


Katrine:
Jeg har laget et posekort til en bursdag. Liker så godt dette motivet, klippet ut fra et Papirdesign klippeark. Alle mønsterark er fra 15x15 Paperpad #1 fra Studio Light og tekstene er #stempler fra Staz, begge føres av Global Hobby og Kunst. Søte blomster fra I Am Roses og roser fra Papirdesign. Har klint litt maling her og der, både på blomster og mønsterark. Dotter i gull med glitter blir siste finish.






5 kommentarer:

  1. Flotte inspirasjon dere deler. Strålestensilen var prikken over i'en på en nydelig Lo. Kortene/poser hadde nydelige farger og detaljer.

    SvarSlett
  2. Vilka underbara inspirations projekt.

    SvarSlett
  3. Så flott inspirasjon :-) Klør i fingrane til å vera med, håpar eg får litt ledig tid når me kjem heim frå fjellet :-)
    Gina

    SvarSlett
  4. Her var det mange nydelige kreasjoner. :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.