fredag 27. februar 2015

Fargerike bilder


Å scrappe fargerike bilder, kan noen ganger være en utfordring synes jeg. Denne gangen hadde jeg lyst til å utfordre meg selv til å scrappe bilder med mye farge og jeg har laget en LO hvor jeg har forsøkt å få bilder og pynt til å matche. Ved å hente opp igjen fargene i bildet, kan jeg lettere bruke knalle farger sammen med den grå bakgrunnen.

På LOen har jeg brukt mønsterark fra 7 Dots Studio sin serie Illumination. Stjernene jeg har pyntet med er chipboards fra Papirdesign.


Stjernene fra Papirdesign er limt fast sammen med en elefant-knapp.



På bakgrunnen har jeg brukt ulike sjablonger og Modeling Paste i hvit og sort, for å lage litt mer struktur.



3 kommentarer:

  1. Herlig side og nydelig gutt :) Kult å se at ikke alle babysider trenger å være i lyse og sarte farger :)

    SvarSlett
  2. Herlege fargar og detaljar :-) Og for ein sjarmør :-)

    SvarSlett
  3. Herig LO ! Flotte bilder og kjempestilig bakgrunn. Også var det så mange søte detaljer :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.