torsdag 19. februar 2015

To dåpskort


Hei! 

I dag vil jeg vise dere to kort jeg har laget til barnedåp. Jeg har brukt samme oppsettet, men i ulike farger. Og er ikke den reven bare sååå søt?! Det er en dies fra Sizzix - Thinlits Friendly Fox 660812. Jeg likte den veldig godt.Og kjekt at man kan stanse den ut i forskjellige farger og mønsterark. 

Global Hobby og Kunst har denne i sitt sortiment.


Kortene er pyntet med flate paljetter, gull-halvperler, kakeserviett, roser og bånd. 




De nydelige mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign.



5 kommentarer:

  1. Nawww, så skjønn reven er :-) Likte godt paljettane du har brukt og :-)
    Gina

    SvarSlett
  2. enig, reven er super søt <3 to fin fine kort :)

    SvarSlett
  3. Nydelige kort, og SÅ utrolig kul den diesen utartet seg stanset ut i mønsterark. Fikk BITTELITT lyst på den ja.

    SvarSlett
  4. Nydelige kort. Så lekker den reven var.

    SvarSlett
  5. Disse var jo bare supersøte da :D Og jo, den lille reven var bare herlig :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.