fredag 6. februar 2015

Morsdag

På søndag er det morsdag og jeg har laget et morsdagskort hvor jeg har brukt nydelige ark fra 7 Dots Studio sin lekre kolleksjon Soulmates. Tagen er klippet ut fra et ark fra samme kolleksjon, og teksten er også en tilhørende sticker. Jeg har festet den til prosjektet med skumputer.


 Pyntet med blomster fra blant annet I Am Roses, sommerfugler fra Staz og en nøkkelcharm. Enamel dots i glittergull har jeg også brukt.


Eiffeltårnet og stjernecharmen er knytt sammen med hamp og festet under blomsterklyngen. Den søte stjernen får du hos Global Hobby og Kunst, det samme med Staz sine flotte produkter.


Frantage i hvitt og gull er strødd litt vilkårlig rundt på prosjektet også. Jeg har ikke helt teken på det enda merker jeg, men øvelse gjøre mester.




5 kommentarer:

  1. Nydelig kort med mange fin detaljer. Likte veldig godt blomsterdekorasjonen din.

    SvarSlett
  2. Lekkert kort, stilig bruk av nøkkel charms :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort! Likte godt måten du har brukt nøkkelcharmsen på. Den ideen skal eg låne :)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort og mange flotte detaljer :D

    SvarSlett
  5. Så herleg kort :) Likte den sommerfuglen :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.