onsdag 1. april 2015

Hipp hurra! Vi feirer 1 årsdag med blogghopp

Tenk at Scrappelyst allerede er 1 år. Vi kan ikke annet enn å juble, og å tenke tilbake på et år som har gått veldig fort i godt selskap. Og SOM vi gleder oss til fortsettelsen.

Men hva hadde en utfordringsblogg vært uten deltagere? Det hadde rett og slett vært en veldig kjip greie. Så nå vil vi bruke blogghoppen vår til å gi noen utvalgte deltagere litt ekstra heder og ære. Vi vil trekke frem bidrag som har gjort ekstra inntrykk på oss.


Blant de som fullfører blogghoppen vår med å ta hele kommentarrunden, er med i trekningen av en flott premie gitt fra Global Hobby og kunst. 6"6" blokker med mønsterark fra Studiolight.


Ta bloggrunden under for å se hvilke prosjekt blant første driftsårs deltagere, Team Scrappelyst har falt litt ekstra for. De utvalgte som ønsker det, kan smykke bloggen sin med denne banneren;



Kanskje vil du også finne muligheten for å vinne en og annen liten candy under blogghoppen :-)

Legg igjen en kommentar i bloggene og kom tilbake hit og fortell at du deltar i blogghoppen ;-) Så enkelt, og så gøy :-)

Hege
Linda
Kristin
Wenche
Elin
Ann Kristin
Kristine
(tilbake til Scrappelyst for å kommentere og bekrefte at du har deltatt)

Siste frist for å delta på blogghoppen er 4. mai klokka 20.00. Etter den tid trekker vi ved hjelp av random.org 1 heldig vinner av hovedpremien her i Scrappelyst. Candyene trekkes av blogginnehaverne og annonseres i respektive blogger rundt samme tid.

Katrine i vårt teamScrappelyst har ikke personlig blogg, men vil også være med å gi heder og ære til en av deltagerne våre. Her kommer noen ord om hennes utvalgte;
 
Jeg vil trekke frem et prosjekt som Monika leverte til skisseutfordringen vi hadde her i bloggen i fjor høst. Jeg liker så godt hvordan hun har laget en layout, for så å dele den opp og sette den i en PL-lomme. Fargene hun har brukt gjør meg virkelig glad. Jeg får rett og slett en godfølelse av hele layouten.


Katrine vil også dele ut en hemmelig candy, og trekker en vinner blant dem som kommenterer på hovedinnlegget og innlegget i Monikas blogg som du finner HER.



25 kommentarer:

  1. Da har jeg gått runden, og kommentert der jeg kan.
    Masse flotte ting å se på veien. :-)
    Ønsker dere en god påske, og gratulerer med 1-års dagen! :-D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1-årsjubileum i Scrappelyst! Bloggrunden er gjort og har koset meg med å se alle de flotte bidragene!
    Riktig god påske ønsker jeg dere :)
    Klem Anita Lise

    SvarSlett
  3. Spennende prosjekt fu har plukket ut, Katrine. Kreativt å lage LO som PL-side. Tar med meg ideen videre :-)

    SvarSlett
  4. Da har jeg hoppet rund og kommentert hos alle! Kjempe mye lekkert! Gratulerer igjen med 1 år dag!
    God påske!

    SvarSlett
  5. Spennende prosjekt fu har plukket ut, Katrine. Kreativt å lage LO som PL-side. Tar med meg ideen videre :-)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med 1-års jubileum :) ....og gratulerer til Monika....kjempeflott PL....kult med oppsett som en LO. Herlig !!
    Da har jeg hoppet rundt og lagt igjen kommentarer. Overraskelsen var stor når jeg fant en PL side fra meg selv. Virkelig moro ! :)
    God Påske alle sammen ! :)

    SvarSlett
  8. Gratulera med 1 års jubileum :) Mange flotte bidrag de har plukka frem :) Då har eg gjort som haren og hoppa att og fram og lagt igjen spor hos alle ;)
    God kreativ påske ynskjes frå meg! :)
    Gina

    SvarSlett
  9. Gratulere så mye med 1-års dagen!!!! Tusen takk for at jeg kan bli med på feiringen!! Og ikke minst morro å finne ett av sine prosjekter (Takk igjen Elin!!). Vil samtidig takke for en inspirerende blogg. Dere er virkelig ikke "bare" en utfordringsblogg. Blir helt imponert over hvor ofte dere publiserer, og ikke minst ett dyktig team!! Ønsker Dere alle en Riktig God Påske!!

    SvarSlett
  10. Gratukjempemasselere med 1 års dagen!!! og takk for all hoppingen, er stadig nytt å se !
    God påske til dere alle.....

    SvarSlett
  11. Hipp, Hipp, Hurra! Grattis med 1års dagen!
    God påske alle sammen :) Da har jeg også fått vert på en liten hopperunde, så mye fint å se!

    SvarSlett
  12. Då er eg ferdig med hopperunden (og morgonkaffien). Mange flotte prosjekter .
    Gratulerer med 1 års dagen. Gleder meg til å hente inspirasjon i bloggen, og bli med på utfordinger det neste året også :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med 1 årsdag. Har vært på en flott bloggrunde. Takk for mye fin inspirasjon.

    SvarSlett
  14. For en spennde og inspirerende bloggrunde :-)
    Gratulere så mye med 1 årsdagen til bloggen deres og tusen takk til dere i dt som gjør en slik flott jobb med å drive bloggen :-) Og en ekstra takk til Ann Kristin som hadde valgt ut et bidrag som jeg har levert.

    SvarSlett
  15. Da har jeg vært hele runden, og fått med meg så mye lekkert! Gratulerer i massevis med 1årsdagen deres!

    SvarSlett
  16. Gratulerer med 1 årsdagen <3 har hoppet meg i gjennom fantastiske blogger før æ kom hit :-) fortsatt god påske <3

    SvarSlett
  17. Fantastisk reise :) Dere er en herlig og kreativ gjeng :) Gratulerer med 1 år og masse lykke til med neste :)
    stor klem fra Synnøve

    SvarSlett
  18. Dette var en herlig bloggrunde, og det var ekstra morsomt at dere hadde plukket ut bidrag fra oss som deltar. Takk for denne flotte utfordringsbloggen - setter så stor pris på å ha en god norsk utfordringsblogg som gir så varierte og artige oppgaver. Gratulerer med det første året - håper det blir flere.
    Stor klem

    SvarSlett
  19. Jeg elsker at følge med i bla. Wenches skriblerier og får masser af inspiration herinde. TAK

    SvarSlett
  20. Da har jeg hoppet meg rundt - mye flott å se :)
    Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  21. Masse, masse gratulasjoner til en kreativ gjeng! Tusen takk for flotte utfordringer! Ønsker dere mange kreative år framover. :)
    Kjempe stas at dere valgte prosjekter til utfordringsdeltagere som inspirasjon! :) Flott blog hopp!

    SvarSlett
  22. Da har jeg tatt runden i alle sine blogger, utrolig mye fint å se.
    Gratulerer mye med 1 års-dagen :)

    SvarSlett
  23. Gratulere med 1.års dagen. Jeg har været på blogrunde og sikke mange flotte ting at se.
    Glæder mig til fortsat at følge jer.

    SvarSlett
  24. Gratulerer med 1 års dagen:-) no har eg tatt runden og kosa meg med utrulig masse herlig inspirasjon:-)

    SvarSlett
  25. Gratulerer med 1 års dagen :) Det har vært inspirerende å følge dere dette året. Jeg har tatt bloggrunden å kost meg stort, samlet masse inspirasjon. Dere har en flott blogg som kommer med nye "kunstverker" hele tiden. Takk :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.