fredag 17. april 2015

Mer inspirasjon til april-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinks under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Linda:
Jeg har brukt papirserviett fra Papirdesign og Chipboard fra Wycinanka.



Jeg  har laget et koslig vennekort med div blomster. Basen er en papirpose jeg fikk med noen Wycinanka produkter. Banneren er fra Wycinanka, med brads fra The Hobby House. Jeg har rufset og svertet og koset med her, med papirer og motiv fra Pion. osteklut og blonder hører med :)





Jeg har laget en LO med bilde av sønnen vår da han var 1 døgn gammel. Bakgrunnsarket er fra UHK Gallery. I tillegg har jeg brukt mønsterark fra 7 Dots Studio og Papirdesign. Jeg har pyntet med litt ulike blomster, sammen med noen små stjerner og buttons.  Chipboardene på LOen er fra Wycinanka.


Kristine
Denne gangen har jeg laget et babykort til gutt ♥ Jeg har brukt papirer fra Papirdesign, dette er papirer som er tykke og gode i kvaliteten! De har papirer til alle anledninger :) Kakeservietten og halvperlene er også fra Papirdesign. Ellers har jeg brukt blomster, pyntebær, osteklut og charms. Motivet har jeg selv fargelagt med tusjer. 






1 kommentar:

  1. Oi, så mye flott !! Kjempeflott inspirasjon ! :D
    God helg alle sammen ! :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.