mandag 7. september 2015

Guttekort med robot-motiv

Roboter er gøy :-) Ink Five har flere varianter blant sine digitale produkter, og de er herlig fargerike og muntre roboter.

Jeg har brukt sirkelvarianter i to ulike størrelser på dette kortet mitt; 2.5 inch og 1 inch.


Kortet har jeg brettet av en avlang papirpose. Dette gir liksom kortet en spennende konsistens, i forhold til å bruke kartong.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studiolight, og jeg har stanset ut noen puslespillbrikker med dies fra Marianne Design; CR1342 Puzzle 39981342.

De glitrende halvperlene er Enamel Dots fra Marianne Design. Disse er nå å få i flere størrelser og farger og glitrer veldig fint.

Gratulerer er en chipboard fra Wycinanka / Global Hobby og Kunst.



1inch-roboten min har jeg blinget opp med en epoxy-sticker.






8 kommentarer:

  1. Skikkelig kult kort!!!
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  2. Kult og tøft kort ! Artig motiv og stilig med puslespillbrikkene i bakgrunnen :D

    SvarSlett
  3. Really nice card :)
    Greetings, Padoriaa

    SvarSlett
  4. So cute. Love you decorated the inside as well. Hugz

    SvarSlett
  5. Stilig guttekort :-) llikte spesielt godt stjernekanten i enden

    SvarSlett
  6. Tøft! Artige robotar og puslespeldetaljar. :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.