lørdag 5. september 2015

Utfordring for september - sirkler

Tiden flyr og vi er allerede inne i september måned i år 2015.

Men uansett hvor fort tiden går så er vi flinke til å finne tid for litt papirkos, og vi har lyst til å se SIRKLER fra dere denne gangen- en eller flere, det er opp til deg.

Vi har laget en kortskisse til inspirasjon til denne oppgaven, som du kan benytte dersom du vil, dette er ikke et krav.




Utfordringen vår har frist 30. september kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.


Med oss på september-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.




I samarbeid med de gir vi en heldig vinner rykende ferske høstnyheter fra Staz. Se eksempelbilde under :



Vinneren kåres av TeamScrappelyst og publiseres i bloggen innen 10. oktober.

Her kommer litt inspirasjon fra Team Scrappelyst, og følg med senere i måneden, det vil komme mer :-)

Wenche:
Jeg har laget et dåpskort med en blondeserviett som min sirkel, jeg har brukt oppsettet fra inspirasjons-skissen over. 

Mønsterark og motiv fra Studiolight, 


Jeg har scrappet en LO av Susanne som bruker Heelys'ene hun kjøpte seg tidlig i sommer. Det er visstnok bare såå kult! Jeg har laget min egen bakgrunn ved å splætte og spraye litt forskjellige farger. Deretter har jeg brukt en sirkel stensil fra Tim Holtz og en herlig gull paste fra BoBonny. Mønsterark og en søt hjerte button fra Papirdesign, pil-binders fra frekled fawn, masse herlige dotter, litt pynt og tekst fra ett PL-kit, og en chipboard fra wycinanka. 


Hege:
Jeg har scrappet en LO med bilder fra sommerferien i år. Lunsj på Wayne's Coffee - evt "Reins tåfis". Bakgrunnsarket er fra UHK gallery. Jeg har grunnet deler av bakgrunnen med gesso og brukt forskjellige sirkelstensiler, stempel fra Papirdesign og mist.  Mønsterarkene jeg har brukt bak bildene er fra Papirdesign og Studio Tekturek.  Jeg har også brukt en muffinsform og en utstanset doily (sirkler). Tittelen er thickers og klistremerkebokstaver fra Papirdesign.  Blomsten og trefuglen er også fra Papirdesign, mens dottene er fra Freckled Fawn 


Katrine:
Et posekort i litt uvante farger for meg, men å ta et steg ut av komfortsonen innimellom - det er nok bare sunt. Mønsterarkene er fra Studiolight og det herlige motivet er fra FrezeArt. Blomster fra I Am Roses.


Sirklene på kortet mitt er knapper, paljetter og kakeserviett.







5 kommentarer:

  1. Kuuuul oppgave !!! Gleder meg....har en ide alt ! :D
    Også så flotte inspirasjonsbidrag ! Herlige ! :D

    SvarSlett
  2. Flott utfordring og fin inspirasjon <3

    SvarSlett
  3. Fun challenge. Hope to join the fun. Hugz

    SvarSlett
  4. Morsom oppgave, har en plan:-)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.