torsdag 17. september 2015

Mer inspirasjon til september-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring som er sirkel og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Kristin:
Jeg har laget en leken sommer-LO basert på resteark jeg hadde liggende. Pilene og fotoapperatene er chipboard fra Wycinanka. Tekst-stripene er stickers fra Papirdesign. Sirklene mine er blekk påført med et lokk til en av Dylusions-flaskene mine.





Kristine: 
Jeg har laget et kort etter skissen som man kan benytte dersom man ønsker til utfordringen denne måneden. Kortet har jeg laget på en papirpose som jeg har pyntet med lekre papirer fra Studio Light som Global Hobby og Kunst er forhandler for. Dette er utrolig lekre ark av god kvalitet! ♥
Til å pynte kortet mitt har jeg brukt dotter fra Papirdesign og Stempel fra Staz som Global Hobby og Kunst fører.

Linda:
Jeg har laget en LO med bilder av min sønn i hans yndlings leke-posisjon, liggende på gulvet med lekene rundt seg. Jeg har brukt blekk i pipette for å lage de store sirklene bak bildene. Ellers er siden holdt veldig enkel, litt blekkdråper, stempler, klistremerkebokstaver og tekststriper fra Papirdesign, og litt dotter, også disse fra Papirdesign.


Jeg har latt meg inspirere av skissen i hovedinnlegget vårt (skisse#9) da jeg satte sammen mitt prosjekt: En babypose med plass til en liten gave. Mine sirkelelementer er kakeserviett, dots og pebles. Jeg har brukt mønsterark fra 7 dots studio, motiv fra Lulu Designart, blomster og dots fra Papirdesign, samt gardeniaer fra I Am Roses. Jeg har også brukt et leketog fra Kort & Godt.


3 kommentarer:

  1. Åhh, her var det mye flott :D Masse flott inspirasjon :D

    SvarSlett
  2. Lovely projects from the DT. Hugz

    SvarSlett
  3. Flotte inspirasjonsbidrag dere har laget :-)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.