onsdag 30. september 2015

Til dåpsbarnet

I dag vil jeg vise frem et dåpskort til jente.

Kortet er ca. 5x6" og basen er en stor papirpose brettet i to. Jeg har malt den med gesso langs kanten.
Alle mønsterark er fra Studiolight og det skjønne motivet er fra Lulu Design Art. Oppe i høyre hjørne og nede i venstre har jeg brukt Marabu Mixed Media Acryl Mousse i fargen lilla sammen med en hjertesjablong fra MemoryBox. Pyntet med noe av det som er mine favoritter for tiden: chipboard fra Wycinanka, knapper fra Maya Road og nydelige blomster fra I Am Roses (+ et par fra andre produsenter). De søte små sløyfene er fra The Hobby House.


Jeg brukt en Sizzix die (660480) og stanset ut noen blomster i mønsterark også som jeg har plassert bak de andre blomstene. Enkel og dekorativ måte å hente inn litt mer rosa, som jeg syntes kortet trengte.



Innsiden er pyntet helt enkelt. Brukt en mindre versjon av motivet fra fremsiden sammen med en kakeserviett.


Produkter fra Studiolight, Wycinanka, Marabu og Sizzix distribueres i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

HER kan du finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en kreativ dag!



5 kommentarer:

  1. Åhh, så flott og koselig. Også var motivet så utrolig søtt :D

    SvarSlett
  2. Super cute! Love the image and all the details.
    Have a nice day!
    Valerija xx

    SvarSlett
  3. Så mange flotte detaljer på dette kortet!

    SvarSlett
  4. Very pretty. Love the flowers and sentiment. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.