mandag 20. juni 2016

Kort til en bakeglad konfirmant

God dag alle sammen :) 

I dag vil jeg dele et konfirmasjonskort som er laget til en herlig konfirmant som er glad i å bake.
Noe som er kjekt med kort på bestilling er at en kan bruke motiver  og farger som passer til akkurat den personen som skal motta kortet :)  Det blir med en gang mer personlig, syns jeg da :) 

 Kortet er laget med kartong fra Papicolor som har fått noen lag med nydelige papirer fra Studio Light. Motivet er også fra Studio Light. 
 Til å pynte kortet har jeg brukt blomster fra I am roses, dies fra Marianne Design som jeg har stemplet på med "til konfirmant". Stempelet er fra Kort og Godt. Det hvite hjertet er en dott fra Marianne Design.

Innsiden har jeg pyntet med mønsterark fra Studio Light. Kakeserviett er stanset ut med dies fra Sizzix og blomstene er stanset ut med dies fra Kort og Godt. Blomstene har fått en liten perle i midten, og perlene er fra Staz. Stempelet er fra Kort og Godt.

Produkter fra Staz, Studio Light, Sizzix, Marianne Design og Papicolor distribueres i Norge gjennom Global Hobby og Kunst

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 

Kreative klemmer fra

4 kommentarer:

  1. Åhh, det var skikkelig fint! Var sånn gla` kort dette her :) Herlig! :)

    SvarSlett
  2. Så herlig og lekent kort. Elsker det.

    SvarSlett
  3. Dette kortet skrek; klikk på meg, du ønsker å se meg i større størrelse og rett hadde det å. Et skikkelig herlig kort, digger det!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.