lørdag 18. juni 2016

Kvalitetstid - LO

God morgen!

I dag skal jeg vise dere en LO hvor jeg har scrappet et bilde av meg selv.  Det gjør jeg utrolig sjelden, men jeg prøver å bli flinkere til å ikke bare stå bak kamera.  Det kan jo være litt gøy å ha noen bilder i albumet, som viser at "hu mor sjøl" også har vært med på turer og opplevelser

Jeg liker godt å ta utgangspunkt i tema på bildet når jeg scrapper, og bruke papir og pynt som passer til det.  Dette bildet tok min eldste sønn av meg i nydelige Hardanger nå i vår.  Hardanger representerer for meg det "typisk norske"; bunad, hardangersøm, norske tradisjoner...

Jeg har brukt et mønsterark fra Studiolight som bakgrunn for LOen. Jeg liker veldig godt å bruke treverkmønster som bakgrunn, fordi det passer til det meste,  og spesielt til utebilder.  Under bildet har jeg blant annet brukt et ark med bunader fra Papirdesign, en snirklete bord fra Wycinanka og en utstanset doily fra Sizzix.

På selve bakgrunnen har jeg brukt Akryl Mousse fra Marabu sammen med ulike stensiler, blant annet en stensil med strikkemønster.  Jeg har pyntet med blomster, klistremerker og halvperler fra Papirdesign.

Tittelen er fra Wycinanka, og er en av de norske titlene jeg har fått være med på å utforme sammen med dem.  Jeg synes de er så fine!!!


På bildet nedenfor, ser dere noen av detaljene på LOen bedre.  Se bare på den nydelige doilien fra Sizzix. Den er utrolig dekorativ og fin, og passer like godt på både LO og kort.  Jeg synes også de små røde halvperlene fra Papirdesign gjorde seg godt på denne siden.


Produkter fra Studiolight, Sizzix og Marabu forhandles gjennom Global Hobby og Kunst.  Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Håper du ble inspirert til å scrappe litt i dag :-)

Kreativ hilsen

2 kommentarer:

  1. Kjempefin LO! Flott med tre-papir :D

    SvarSlett
  2. Så stilig det var med hvite detaljer på dette trearket. Flott LO.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.