onsdag 1. juni 2016

Posekort til nyfødt jente

I dag vil jeg vise frem et posekort til nyfødt jente. Det er ikke mange ukene siden jeg laget et kort med samme ark og motiv, men jeg synes de er så fine så her kommer det et til. Arkene er fra Kort&Godt, motivet har jeg funnet via Pinterest.


Teksten og grenene er chipboard fra Scrapiniec. Teksten har jeg farget med forskjellige mist. #Babylykke er et stempel fra Staz.


Den store blomsten er fra Papirdesign og de to minste er fra Kort&Godt. Alle de tre blomstene er duset ned i farge med hvit mist. Øvrig pynt er diamond gems i gull fra Marianne Design.


Produkter fra Marianne Design og Staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.
HER kan du finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere alle en strålende dag!
Katrine

7 kommentarer:

  1. Ååååhhh så nydelig! 💜 💜 💜 Yndig og søtt som bare en baby kan være dette :) Dette blir liggende på netthinna i dag ja!

    SvarSlett
  2. Så nydelig. Et babykort kan vel ikke bli mer perfekt enn dette.

    SvarSlett
  3. Åhh, så skjønn....også så herlig med det blonde/heklede hjertet bak :)

    SvarSlett
  4. Åååååå, så nydelig kort du har laget :-)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.