fredag 17. juni 2016

Mer inspirasjon til juni-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER. Vi vil se tall denne gangen.

Katrine:
Jeg har laget et felles bursdagskort til et ektepar denne gangen. Mine tall er stickers og representerer jo da selvfølgelig de respektives alder. Det humoristiske motivet er lånt via Pinterest og printet på fotokartong. Alle mønsterark er fra Studiolight.


Pyntet med lekre blomster fra I Am Roses. De mellomstore er dyppet i litt knallgul mist.


Chipboard fra Wycinanka. Dotter fra Staz. Begge disse + Studiolight distribueres av Global Hobby og Kunst.




Dattera mi fylte 12 år 7.mai, og dette er kortet hun fikk! Jeg har brukt :
stilig motiv og lekre papirer fra StudioLight. Blomster dies fra Marianne Design (Petras waterlily) med blomst fra Nille i midten,og tekst-chipboard fra Scrapiniec




Hege:

Jeg har laget en LO hvor jeg har brukt tallstensil på bakgrunnen, sammen med hvit Akryl Mousse fra Marabu. Jeg har også brukt grå Akryl Mousse sammen med en annen stensil.  Mønsterarkene og tittelbokstavene jeg har brukt er fra Papirdesign.  Hønsenettingen er stanset ut i svart mosegummi med en die fra Kort og Godt.  Jeg har pyntet med Chipboard fra Scrapiniec, klistremerke fra bla. Papirdesign og dotter fra Marianne Design.  Akryl Mousse fra Marabu, mosegummi og produkter fra Marianne Design forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.




Wenche:
Et konfirmasjonskort til jente, i kanskje litt utradisjonelle farger.
Mønsterark fra Studiolight, og motiv lånt via Pinterest. Mønsteret i bakgrunnen har jeg laget med Marabu akryl mousse i fargen grå, i kombinasjon med en stensil fra Creative Expressions.

Kjære konfirmant er stanset ut i grå mosegummi med dies fra Papirdesign.

Pyntet med matchende paljetter.


2 kommentarer:

  1. Masse lekkert og veldig inspirerende :)

    SvarSlett
  2. AAAhhh.....saa herlig ! Plutselig slo tastaturet seg vrang her.....
    Her var det jammen meg mye flott inspirasjon.
    Katrine> Saa sommerlig og flott...skikkelig herlig!
    Ann Kristin> Nydelig fargekombo og herlig motiv og diesbruk
    Hege> Kul og toeff LO. Flotte bilder og farger.
    Wenche> Nydelig kort! Herlig motiv og toeff fargekombo.

    God helg!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.