lørdag 16. juli 2016

Grimase

Jeg kom over dette bildet da jeg lette etter babybilder av min sønn jeg kunne scrappe. Dette uttrykket måtte jeg bare le av, og fant ut at det var verdt å scrappe. 

På LOen har jeg brukt hvit akryl-mousse fra Marabu, blomster-die fra Marianne Design, tag-die fra Marianne Design og firkant-die fra Marianne Design og en bord-die fra Sizzix. Bokstavene er stanset ut i mosegummi fra en die fra Kort og Godt.


Blomstene er stanset ut i matchende mønsterark.

Bokstavene er limt fast med flytende lim.

Båndet er farget med ulik mist for å få den rette fargen.

Hjørnet er die cut stanset ut av en firkant-die fra Marianne Design. Jeg har klippet den opp slik at den ble "fotohjørner".

Den hvite borden er stanset ut av en Sizzix-die.

Produkter fra Marianne Design og Sizzix forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

HER kan du finne din nærmeste forhandler.



2 kommentarer:

  1. hihi....denne var bare superherlig :D Knallfint bilde og flotte farger/detaljer :D

    SvarSlett
  2. Express yourself :) Herlig grimase og supersøt side <3

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.