tirsdag 19. juli 2016

♥klem


Å lage kort med mønsterark og motiv fra Studiolight MÅ jeg bare anbefale. Det går som en lek. 

Her har jeg valgt meg ut et skikkelig glad-bilde fra et av motivarkene. 

Doilien under bildet har jeg stanset ut med Sizzix® Thinlits™ Die – Doily by Tim Holtz®. ♥klem har jeg stanset ut i hvit mosegummi med dies fra Kort og Godt. Dabbet over diecutsen med snøeffekt. Det rosa hjertet underst er stanset ut med dies fra Marianne Design, CR1353 Label XL & labels XS. På denne har jeg festet blonder fra Papirdesign.

Blondeborden under teksten er stanset ut med Sizzix® Thinlits™ Die Set 2PK – Lace by Tim Holtz®. 

Enamel hjertestickers fra Staz. 


Produkter fra Studiolight, Marianne Design, Sizzix, Staz, snøeffekt og også mosegummi distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


2 kommentarer:

  1. Åhh.....dette var bare superherlig....skikkelig gla` kort både i farger og motiv. Skikkelig fint ! :D

    SvarSlett
  2. Har vokst opp med en søster som er veldig opptatt av av ting skal matche. Rødt og rosa har jeg til stadighet fått høre at ikke passer sammen. Men jeg synes det funker fint og det ser jeg i dette kortet også :) Nydelig <3 Rett og slett et skjønt kort!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.