mandag 11. juli 2016

Grublis for juli - resirkuler

Miljøbevisste som vi gjerne vil være, så ønsker vi å se noe gammelt bli til noe nytt denne måneden. Det kan være brukt emballasje, gamle bokser, eller kanskje en gammel kvittering? Bruk gamle elementer sammen med nye, vær kreativ.


Med oss på denne grublisen har vi Kort og Godt, og sammen med dem gir vi en heldig vinner en gavepakke med bånd og halvperler;





Frist for å delta er 6. august  20.00Reglene for deltakelse finner du her.




Jeg fikk en tom metallboks av svigermor, med instruks om at den skulle pyntes til ei venninne av henne. Den skulle være enkel og delikat.


Slik ble den, med mønsterak fra 7Dots, chipboards fra Scrapiniec og diecuts fra Creative Expressions.





Jeg har resirkulert med valnøttbokser og vin netting! To bokser har fått "makeover", og har blitt til fine små veninnegaver. Med mønsterark fra Studiolight, blomster fra I Am Roses, chipboard hjerter og tekststrimler fra Papirdesign, charms fra Din Fantasi og stempeltrykk fra Kort og Godt. Jeg har festet pynten min med 3D dodz fra 3L.







Etter ide fra Wenche har jeg resirkulert en maisboks om til en gaveboks til konfirmant. Det var et gøy og annerledes prosjekt å lage! Og jeg kommer definitivt til å spare på maisbokser fremover ;)
Boksen har jeg kledd med mønsterark fra Kort og godt! Digger det arket, utrolig kult!
Stempeltrykket er også fra Kort og godt, stilig, kult og fint stempel som passer både til jenter og gutter ♥ Som pynt har jeg stanset ut figurer med dies fra Marianne Design i kork. Det gir et kult og annerledes uttrykk. Charms er fra din fantasi som Global Hobby og kunst fører.

Katrine:
Jeg har laget en dobbel PL-siden til denne utfordringen, hvor jeg har brukt tags fra klesplagg som en del av pynten. Jeg har for det meste brukt mønsterark fra Studiolight for å lage de forskjellige kortene. Marabu akryl mousse har jeg brukt sammen med en stensil over for litt mer personlig preg. Knallfine chipboardtekster på norsk fra Scrapiniec. Washitape fra bla. Din Fantasi. Enamel dotter og hjerter er fra Marianne Design.

På kortet nederst til høyre fungerer en av de resirkulerte tagene som en lomme.






4 kommentarer:

  1. Great theme. I love reusing things. Hugz

    SvarSlett
  2. Spennende oppgave 😊 Flott inspirasjon 😊

    SvarSlett
  3. http://ingunnsinekort.blogspot.no/2016/07/gult-sommerkort-med-knapper-fra-min.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Du må legge til bidraget ditt i Inlinkz-nederst i innlegget vårt og ikke som en kommentar dersom det sksl telle med i utfordringen. 😊

      Slett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.