fredag 15. juli 2016

Livet er flott!


I dag vil jeg vise en fargerik Layout med bilde av dattera mi på stranda. Jeg har brukt forskjellige blekk, sjablonger, Art Spray og acryl mousse fra Marabu for å lage bakgrunnen på arket. Deretter har jeg laget clusteren bak bildet med diverse resteark i skarp rosa og blå. Produkter fra Marabu forhandles i Norge gjennom Global Hobby og kunst.


Jeg har pyntet med lekre chipboard fra Scrapiniec. Scrapiniec har nå kommet med et stort utvalg norske tekster, og de er virkelig lekre og anvendelige! Jeg har først malt tekst-chipboardene hvite, og deretter farget de litt tilfeldig med art sprayen fra Marabu. De andre chipboardene er brukt i den fargen de kommer i.  Til sist har jeg pyntet med litt blomster og klistremerker.


2 kommentarer:

  1. Kjempefin LO ! Herlig sommerlig og med flotte farger ! :D

    SvarSlett
  2. Vakker side <3 Likte godt at teksten også hadde fått farge. Herlig oppsett og bruk av farger. LIKER!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.