mandag 22. mai 2017

1 mønsterark - 3 kort i rosa

Jeg har forelsket meg i Papirdesigns nyeste kolleksjon " Velkommen lille venn". Arket "Baby jente" inspirerte meg til 3 søte jentekort. Det er så nydelig i farger, sart og delikat, og helt perfekt til små rosakort ;) Jeg fikk tre posekort av ett og samme ark, og her kommer resultatene:

Kort nr 1 ble til et dåpsbarn. Motivet er lånt fra pintrest. Jeg har brukt hjertedies fra Marianne Design, den heter "Lots of love", og lekre blomster fra I Am Roses. Jeg har printet tekststrimlene selv, og bak motivet har jeg lurt inn både ulike blonderester og en kakeserviett.


Kort nr 2 kan brukes til både dåp, navnefest og nyfødte. Motiv fra pintrest og hjemme-printede tekststrimler her også. Chipboardhjerter fra Wycinanka. Også her, blomster fra I Am Roses.

Kort nr 3 er tenkt til nyfødt. Her har jeg stanset ut "Hjertelig til  lykke" med dies fra Papirdesign, i rosa mosegummi. Jeg har også stanset ut den fine hjertebakgrunnen i hvit mosegummi. Blomster fra I Am Roses.

Ved å bruke både bakside og framside på papiret, fikk jeg altså tre babykort av dette ene arket ;)

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.