tirsdag 30. mai 2017

Kort med vannfarge

Hei! I dag vil jeg dele tre enkle kort med dere, hvor jeg har eksperimentert litt med vannfarge.
Jeg har brukt akvarellark, distress ink pads og masse vann for å oppnå ønsket resultat.

Første kort. Hovedsaklig i blåtoner, men et lite hint av grønt og gult også. Jeg har malt noen halv-abstrakte hjerter og holdt det veldig enkelt. Stemplene jeg har brukt kommer fra Marianne Design, en plate som heter Sparkle And Shine.

Selve teksten er stemplet i sort. Strålene er stemplet med Versamark embossingpute og embosset i gull.  Gullglitterdotter er eneste pynt.

Så til et kort i gul og oransje toner. Her er akvarellarket montert på en matte med farget kartong for å fremheve fargene litt ekstra. Teksten er satt sammen med forskjellige stempler fra Sparkle And Shine-platen.

 Teksten er stemplet i sort, men jeg valgte å embosse diamantene før det sorte blekket var helt tørt så da fikk også teksten litt gull her og der. Det ble igrunn ganske stilig! Pyntet med paljetter.

Siste kort ut, dette i rosa. Også her har jeg malt noen litt halv-abstrakte hjerter i bakgrunnen. Tekst stemplet i sort. Diamanter og store stjerner embosset i gull.

Pyntet med blanke paljetter.

Her er stempelplaten jeg har brukt. Den er virkelig flott og allsidig. Her kan man kombinere små og store tekster som man vil og føler for. Produkter fra Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en kreativ dag!


1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kort! Jeg har så sansen for slike bakgrunner....blir jo aldri like ;) :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.