onsdag 11. oktober 2017

Grublis for oktober - høstens farger

Det er klart for ny grublis.

I grublisen denne måneden vil vi at du skal la deg inspirere av høstens farger. Lag et papirprosjekt der disse fargene er i fokus (brunt, gult, oransje, rødt - altså jordfarger).

Grublisen vår har frist den 6.november 2017 og reglene for deltagelse finner du her.



Med oss på utfordringen har vi en spennende og for oss ny samarbeidspartner
kjkareen.

Sammen med dem gir vi vinneren en gavepakke med verdi 25$ (Canadian Dollar).


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Ann Kristin:
Jeg har scrappet en LO i høstlige farger! I sommer var vi en tur i Kristiansand Dyrepark, og der så vi på Hakkebakkeskogen. Veldig flott laget forestilling! Jeg har brukt hvit kraftkartong(digger denne kartongen!) og laget min egen bakgrunn med distress oxide og marabu akrylmousse. Jeg har brukt mønsterark fra Kort og Godt bak de små bildene. Reven er en dies fra Sizzix. Hvit kraftkartong, marabu og sizzix produkter forhandles av Global Hobby og Kunst.

Katrine:
Jeg har laget et mixed media kort i oransje og brunt. Mønsterarkene kommer fra Studiolight, og kortbasen er brettet i kartong av merket Papicolor. Jeg har brukt foldeteknikk på det ene mønsterarket og laget en slags vifteform. På bakgrunnsarket har jeg brukt Marabu akryl mousse over en stensil. Motivet er fra Kristie Art Design. Pyntet med blomster fra I Am Roses, chipboard fra Wycinanka, filmstripe fra Tim Holtz, Gilding Flakes fra Creative Expressions og blonder. Splættet med litt uttynnet gesso helt til slutt.


Jeg har laget et stort brettekort i høstlige fargetoner, med matavfalspose som base. Grunnet alle kantene først, før jeg gjorde klar paneler med mønsterark. Motivet er hentet fra pintrest. Vi snakker litt mixed media her også: Stripene er lagt med Marabou Mouse i fargen hvit, før jeg pyntet opp med glitterlim og gilding flakes fra Creative Expressions. Jeg har stanset ut rosen med diesen " Greaceful Garden" fra Sizzix, den har jeg brukt til dekor både utenpå og inni kortet. Jeg har også brukt diesen "Bright Bubbles", blomster fra I Am Roses, osteklut og paljetter som dekor.


Inni kortet har jeg pyntet etter samme stil som på utsiden, bare lagt til en nydelig tekst fra Kort og Godt, samt en "Gratulerer med dagen" tekst fra Papirdesign. Sirkelen bak teksten er stanset ut med dies fra Sizzix sitt sett "Frames & Embellishments". Jeg har knytt sammen kortet med hugsnug bånd som jeg har farget selv. Og alle kanter på mønsterakene er svertet med flere ulike farger distress.


Wenche:



To konfirmasjonskort ihøstfarger  til unge herremenn. Begge kortene er i 6"6" format, brettet av hvit kraft Papicolor-kartong. Dekorert med mønsterark fra Kort og Godt . Motivene er lånt via Pinterest.

Tekst og siluett er stanset ut med dies fra Papirdesign.



Produkter fra Papicolor distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Hege:

Jeg har laget et bryllupskort med mønsterark i gylne fargetoner og blomster fra en litt "høstlig" palett.  Kortbasen er kraftfarget kartong fra Papicolor, mønsterarkene er fra Papirdesign.  På bakgrunnen har jeg brukt Akryl Paste fra Marabu i fargen gull.
Teksten er stanset ut i hvit mosegummi med en dies fra Papirdesign. Blomstene er blant annet fra I am Roses og Papirdesign.  Halvperler fra Papirdesign, charms og et glansehjerte fra Staz.

Produkter fra Papicolor, Marabu, Staz samt mosegummi og charms forhandles av Global Hobby og Kunst.



Inni kortet har jeg stanset ut en ramme med dies fra Papirdesign. Stempelet er fra Kort og Godt.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.