mandag 2. oktober 2017

Mixed Media med Art Crayons, Art Spray og Acryl Paste

Hei hopp :) På tide å viser dere nok en Mixed Media side, nr 5 i rekken av mitt "måned for måned" prosjekt. For jeg har tenkt å lage en side for hver måned i året, altså 12 stk, for så å binde de sammen og henge de på veggen til inspirasjon og glede i hjemmet ;)

Anbefaler dere ta en titt her, for å se på det spennende utvalget som finnes av Marabu Mixed Media produkter: https://www.globalhobby.no/aktuelt/marabu-mixed-media/


Denne gangen har jeg dratt strikken litt lengre en før... Jeg startet med å grunne siden med gesso, uten noen form for struktur. Bare klattet godt på så det ble litt ujevnt og opphøyet her og der. Når dette hadde tørket, følte jeg for litt mer liv, så da limte jeg på litt fint mesh før jeg fant fram Acryl Paste fra Marabu + en stensil med firkanter på! Smack - smack, litt her og der.... Hmm mangler fortsatt noe... Sort sytråd! Klistret på og la det tørke godt, og så var det bare å lete frem fargene <3

Og akkurat denne prosessen, å lage til bakgrunnen før fargene kommer på, synes jeg er utrolig befriende og spennende. For da er det liksom ikke så nøye. Bare å bygge på og fylle opp med det man har lyst til. Veien blir til mens man går....


Her har jeg brukt Marabu Mixed Media Art Crayons i fargene Sitrongul - Himmelblå - Kiwigrønn. Jeg har også brukt Art Spray i sort for å skape dybde her og der. Mine Sakura Gelly Roll penner får stadig lufte seg litt, og her har jeg brukt den sorte til å droodle litt rundt firkantene for å fremheve pasten. Jeg har også brukt pennen til å dra frem sytråden litt ekstra. Jeg har brukt bakgrunnstempel for å legge til tekst-effekt.


Åhhh som jeg digger disse fargene :D Jeg har brukt enamel dots fra Marianne Design, som fremhever den gule og grønne fargetonen. Bokstavene er fra Wycinanka, de har jeg farget sort. Sommerfulgen er fra Kort og Godt


Det var dagens fargeklatt fra meg ;)
Deilige Marabu produkter og Sakura føres av Global Hobby og Kunst her i Norge. Ta en titt HER og finn din nærmeste forhandler, så kan du få en fargerikt dag du også :D

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.