søndag 8. oktober 2017

Kort til guttekonfirmanten med akvareller

Heisann!
I dag vil jeg dele tre kort til guttekonfirmanten. Jeg har brukt herlige akvareller fra Van Gogh for å lage bakgrunn på alle kortene, det er så moro! Da jeg begynte å leke med akvareller tenkte jeg at det var definitivt lettest å lage feminine kort, men jeg føler jeg har fått frem her at det går vel så greit å lage noe litt tøft til gutta. 

Selve kortbasen er sort kartong fra Papircolor.


Det første kortet, dette i blåtoner. Stjernene som går igjen på alle kortene er et stempel fra Hero Arts som jeg har stemplet med vannfast Versamark stempelpute på Van Gogh akvarellpapir, og deretter malt og klippet ut.

Jeg splattet litt rundt med sølvfarget Marabu Art Spray på bakgrunnen før jeg limte fast pynt og tekst. Teksten er stanset ut i grå mosegummi med en die fra Papirdesign og deretter malt med den samme sølvsprayen.

 Så til kortet i grønntoner. Samme prinsipp, enkelt pyntet. Rundt stjernen har jeg surret litt tynn skinnsnor og festet i en sort knapp til slutt.

Sølvspray splattet på bakgrunnen her også.

Det siste kortet går i oransje og gult. Her har jeg brukt sort Marabu Art Spray på bakgrunnen. Her har jeg ikke surret skinnsnoren rundt stjernen, men knytt tre lengder sammen og limt fast på tvers av kortet.

De små stjernene er stanset ut med die fra Papirdesign i kartong fra Papicolor.

Produkter fra Van Gogh, Marabu og Papicolor distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.
Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere fin dag!


4 kommentarer:

  1. Åhhh.....disse var bare SUPER-TØFFE!!! :)
    Me LIKE!! :) Takk for inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. flotte kort som jeg synes fint kan bruges til begge køn :)

    SvarSlett
  3. Knakende fine! Super inspirert <3

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.