tirsdag 20. februar 2018

Kort med malingsbakgrunn

Jeg er i en fase hvor jeg liker å leke meg med både farger, teknikker og ulike produkter. Her endte jeg opp med å lage to kort med malingsbakgrunner. Bakgrunnen er laget på et akvarellark, men er delt i to og ble til to kort til slutt.

For å lage bakgrunnen har jeg brukt ulike farger med Amsterdam akrylmaling. Jeg har brukt en pappbit til å dra malinger utover slik at det ble en morsom effekt.


På dette kortet har jeg brukt sugerør og blomster fra Magic Monday.


På dette kortet har jeg også brukt sugerør og blomster fra Magic Monday. De små trådene rundt sugerørene er fra Kort og Godt. Stempel-teksten er fra Papirdesign.


Produkter fra Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.