torsdag 22. februar 2018

Layout - Adore


I dag vil jeg vise en layout med litt lag på lag med forskjellige medium på bakgrunnsarket. Dette mørke treverkarket har jeg gledet meg lenge til å bruke. Jeg startet med å legge på litt akryl mousse fra Marabu, påført med spatel. Deretter tok jeg et lag med akryl mousse, påført med sjablong. Jeg har hatt på to forskjellige embossingpulver fra frantage, som jeg har strødd tilfeldig utover, og varmet opp fra undersiden av arket. På den måten slipper du at pulveret blåser avsted når du skal smelte det.
Deretter har jeg laget clusteren med forskjellige mønsterark, litt doilies og chipboard. Den hvite doilien er en Sizzix thinlits die.


For å bruke opp litt av alle restene av Thickers, har jeg brukt flere av de delvis under clusteren, limt litt tilfeldig. Jeg har deretter malt med litt akrylmaling delvis over bokstaver, ark og pynt. Til slutt har jeg sprutet med litt hvit dylusionspray, før jeg har hatt på bildene, blomster og tittel.



1 kommentar:

  1. Så utrolig flott! :D Utrolig kule og flotte detaljer :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.