søndag 18. februar 2018

På tur med Mimmi

I dag har jeg en litt vårlig jente-LO å vise dere...


Jeg har liftet en LO funnet på nett, men vet dessverre ikke hvem som har laget originalen.  Jeg ønsker likevel å takke vedkommede for "lånet" og for all inspirasjon. LO-en ser dere under her:



På LOen min har jeg brukt et mønsterark fra den nye strikkeserien til Papirdesign som bakgrunn. Resten av mønsterarkene er hentet fra restekassen (litt forskjellige produsenter) med unntak av det gule biten, som også er fra Papirdesign sin nyeste kolleksjon. Jeg har sprutet litt Art Spray fra Marabu i forskjellige farger på bakgrunnen.

Bak bildene har jeg bygget opp med mønsterark på kryss og tvers. Jeg har også brukt en bit bølgepapp fra Folia og et pappsugerør fra Magic Monday som jeg har presset flatt.


Tittelen er alfabetdies fra Sizzix, som er stanset ut i glitterkartong fra Kort og Godt.  Jeg har supplert med hvite klistremerkebokstaver fra Papirdesign.



Pynten består av blomster fra I am Roses og Magic Monday, button fra Magic Monday, vokset bomullstråd fra Kort og Godt, glansehjerter fra Staz, klistremerke fra Papirdesign, Diamond gems fra Marianne Design og paljetter fra Global Hobby og Kunst. Pilene er stanset ut med en dies fra Marianne Design i samme glitterkartong fra Kort og Godt som jeg brukte til tittelen. 


 Produkter fra Staz, Marabu, Folia og Mariann Design distribueres av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Kreativ hilsen fra



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.