lørdag 17. februar 2018

Mer inspirasjon til februar-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Hege:

Jeg har laget et kort med motiv og mønsterark fra Studiolight. Selve kortet er brettet i hvit kartong fra Papicolor. Jeg har stanset ut en doily med dies fra Marianne Design, delt den i to og limt den bak motivet. Chipboarden er fra Scrapiniec. Tittelen er stanset ut i hvit mosegummi med en dies fra Papirdesign. Tekststempelet jeg har brukt er også fra Papirdesign.  Jeg har pyntet med blomster fra bla. Papirdesign og hjerter fra Staz.


Inni kortet har jeg brukt mønsterark fra samme produsent som på forsiden. På venstresiden har jeg stemplet en tekst fra Kort og Godt og stanset den ut med en tilhørende dies. På høyresiden har jeg kombinert et tekststempel fra Papirdesign og Kort og Godt (maskert bort noe av teksten på Papirdesign-stempelet). Dottene er fra Staz.

Papicolor, Studiolight, Marianne Design, mosegummi og produkter fra Staz distribueres via Global Hobby og Kunst.




Katrine:
Jeg har laget en LO som inspirasjon til denne utfordringen. Bakgrunnen er hvit kartong fra Papicolor som jeg grunnet med clear gesso før malte stripene ved hjelp av gelatos, en bred pensel og masse vann. Deretter svampet jeg Distress Ink i fargen Hickory Smoke over en hjertestensil. De mørkere grå splattene er laget med Marabu Art Spray.
Bak bildet har jeg bygget opp med lag på lag av blonder, vellum og mønsterark fra Studiolight.
Pyntet med blomster fra blant annet I Am Roses og chipboard fra Wycinanka.
For å ramme inn datoen har jeg brukt et lite stempel fra Papirdesign.

Wenche:

Jeg har laget en vintag. En liten pynt til å henge rundt flaskehalsen når du gir bort en flaske vin til en god venn.



Jeg har stanset ut tagen ved hjelp av die fra Papirdesign.

Jeg har lekt meg med Cosmic Shimmer Pixie powder på akvarellark, og stanset ut hjertet av en bit jeg ble fornøyd med.

Teksten er stemplet med clearstamp fra Papirdesign, og embosset med hvit Detail embossing pulver fra Creative Expressions.

Produkter fra Creative Expressions  distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ann Kristin:
Jeg har laget ett kort med ett koselig digitalt motiv fra  Tania Design. Bak motivet har jeg brukt en doily dies fra Sizzix. Jeg har pyntet med plastroser og sugerør fra Magic Monday. Hvite blader og kirsebærblomst fra Iamroses og pyntebær fra Kort og Godt. Klem til deg er en dies fra Papirdesign, og er stanset ut i en lekker,dryssfri glittermosegummi! Denne kan man få tak hos forhandlere av produkter fra Global Hobby og Kunst.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.