tirsdag 6. november 2018

#Gorgeous

En ny layout fra meg i dag. Er i siget for tiden, og koser meg med å scrappe LO'er igjen. Det hjelper på å kunne skrive ut bilder selv, når det passer seg og lysten melder seg ;) 

Dagens motiv: min eldste vakkerskatt på 10, klar for diskotek. Hun liker ikke å bli tatt bilde av, men da hun svinget seg for mamman sin og tillot aller nødigst at jeg knipset henne, da var jeg snar! Deilige minner til albumet.


Jeg har brukt nydelige turkise ark fra Studiolights Ultimate Scrap Collecton, som jeg har livet litt ekstra opp med Van Gogh Akvarellfarger og distress ink. Først grunner jeg så klart arket mitt, for å gjøre det mer motstandsdyktig mot våre medier. Denne gangen har jeg brukt Asterdam Clear Gesso for å bevare den fine bakgrunns fargen. 


I tillegg til å male med min Sakura watherbrush str M, har jeg lagt på detaljer med tekststempel og poststempel, med vannfast blekk. (Her har jeg brukt Versafine Inkpad - 082 OnyxBlack). Det er veldig praktisk med vannfast blekk på slike prosjekter, da slipper man å tenke på at noe flyter utover.


Mine chipboards har jeg grunnet med Amsterdam White Gesso, før jeg børster over distress ink så det får litt rustikt preg. jeg har også brukt distress ink og svamp med stensil for å lage kvadratmønster rundt om.


Til dekor har jeg valgt å stanse ut diverse blader og grener med dies fra bl.a Papirdesign. I tillegg har jeg brukt blomster med litt størrelse og pyntebær fra Kort og Godt.


Jeg har brukt litt hvit hamp og blonderester i lag med blomstene, og små søte halvperler i samme fargeskala som den turkise bakgrunn.


Til slutt har jeg brukt sort Marabu Mixed Media Art Spray til å splatte litt her og der, og det samme med litt vanntynnet gesso. jeg synes det gir en veldig fin finnish på slike typer layouts. 

Produkter fra Marabu, Sakura, Van Gogh, Amsterdam, Versafine og Studiolight føres via Global Hobby og Kunst. For å finne din nærmeste forhandler kan du klikke deg inn HER.





1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.