mandag 12. november 2018

Tre julekort

Hei og hopp!
Tre julekort kommer som perler på en snor i dag.
De er alle posekort i den tradisjonelle 4"x6" størrelsen, og alle har mønsterark fra den lekre Hjem til jul kolleksjonen fra Papirdesign.

Første kort ut. Her har jeg igrunn ikke noe motiv, det blir vel mer pynten i seg selv som er motivet.
En stor kaffefarget kakeserviett danner rammen for pynten, og oppå den har jeg limt en bit strie.

 Den store julestjernen er fra Papirdesign, det er også diesen jeg har stanset ut granbaret med samt teksten. Halvperler fra Staz og pyntebær utgjør resten av pynten. Langs kanten av mønsterarket har jeg også drodlet med en hvit Sakura gelly roll penn.

 Neste kort har heller ikke noe motiv, men lag på lag med mønsterark, Folia bølgepapp, kakeserviett og gammel bokside. Teksten her er også klippet ut av et mønsterark.

 Pynten her er enkelt og greit neverstjerner og veldig glitrende enamel dots.

 På dagens tredje og siste kort har jeg klint til med litt mer pynt og stæsj. Det koselige motivet kommer fra byDigitalPaper fra motivarket Christmas Night. Jeg har stanset ut både granbarkrans og granbar med dies fra Papirdesign.

 Teksten er også stanset ut med en Papirdesign die. Selve teksten av en gammel bokside og skyggen av mønsterark. Julestjernen og klistremerketeksten kommer også fra Papirdesign.

På toppen av skrivefeltet oppi posen har jeg stanset en dekorativ kant med en die fra Marianne Design (Petra's Christmas Border), og deretter limt fast en stor sløyfe. Arket jeg bruker som skrivefelt er tegnepapir fra Fabriano. Det er også ypperlig til stempling, utskrift av motiv, kortbase osv. Anbefales!

Produkter fra Staz, Sakura, Folia, Marianne Design og Fabriano distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en nydelig dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.