tirsdag 12. februar 2019

Dobbelt posekort til herre

Hei!
Jeg har visst litt dilla på herrekort og Studio Light sine Industrial serier for tiden. 
I dag vil jeg dele et dobbelt posekort, et kort hvor altså basen er en stor papirpose brettet i to. 
Mønsterarkene jeg har brukt kommer fra Studio Light Industrial 2.0 og Industrial 3.0, motivet er fra førstnevnte kolleksjon. Jeg har bygget opp lag på lag med mønsterark, samt bølgepapp fra Folia, washitape, gammel bokside og tags. I toppen av tagsene har jeg knytt fast litt vokset bomullstråd fra Kort&Godt. Jeg har også stanset ut en litt røff "hønsenetting" med die fra Studio Light Grunge. Langs kantene har jeg drodlet med Sakura Pigma Micron penn.

Jeg har stemplet en tekst fra Papirdesign direkte på motivet og embosset den med sort Cosmic Shimmer Detail Embossing Powder. Jeg har også brukt et bakgrunnstempel fra Studio Light Grunge og embosset i fargen Rose Gold fra Ranger. Denne har jeg også embosset med rundt hele motivets ytterkant.

 Her har jeg embosset i den samme Rose Gold fargen på det rustrøde arket. Stempelet er fra Papirdesign.

 Jeg digger papirpynten som man får på motivarkene fra Studio Light, og for å gi dem litt ekstra liv og dimensjon (så det ikke bare blir papir på papir hele tiden) så påfører jeg gjerne et lag med Glossy Accent. Dette liker jeg best å gjøre i forkant, slik at jeg slipper å evt. søle på kortet. Jeg legger pynten på et underlag som slipper, feks et ark det har vært klistremerker på, og påfører deretter Glossy Accent. Lar det tørke godt og lenge, helst til dagen etterpå. Her kan man gjerne lage opp mange i slengen så man har til flere fremtidige prosjekter.

Under her kan du se at jeg har brukt noen av dem til å pynte med på dette kortet. Øvrig pynt er puffy stjerner fra Freckled Fawn og hvite dotter laget med enamel accents.

De knalltøffe produktene fra Studio Light, samt produkter fra Folia, Sakura og Cosmic Shimmer distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for å finne forhandleren nærmest deg som har disse flotte produktene.

Ønsker dere en flott dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.