søndag 17. februar 2019

Mer inspirasjon til februar-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Kristin:
Det er veldig gøy å leke seg med skikkelig glitter og glam innimellom. På dette kortet har jeg brukt mange ulike farger med Cosmic Shimmer Sparkle Paste og dratt det utover et rosa mønsterark fra Studiolight. Bikube-mønsteret er stanset ut i glitter mosegummi med en die fra Kort og Godt. Jeg har pyntet med ulike blomster. Snurreblomstene, de røde bærene og sølv-krystallene er fra Kort og Godt

Elin:
Glitter og glam er passende i så mange anledninger. Jeg har laget et bursdagskort til ei lita frøken som fyller 1 år. Motiv og mønsterark er fra Studiolight, rammen bak motivet er stanset ut med dies fra Marianne design. Blomster fra I Am Roses. De søte rosa knuppene, blondene og fibertrådene er fra Kort og Godt. Jeg har brukt hvit glittrende mosegummi på navnet, som er stanset ut med bokstav-dies. Litt osteklut har jeg også lurt med.

Linda:
Jeg har laget to kort som mitt bidrag til denne utfordringen. Jeg har brukt samme ark og likt utgangspunkt, og deretter pyntet de i "hver sin retning". Bakgrunnsarket har blitt rufset i kantene, og deretter har jeg hatt på Sparkle texture paste fra cosmic Shimmer. Og når begge bakgrunnene var ferdig, pyntet jeg de i hver sin stil. Jeg har brukt et lite stempel fra Papirdesign på litt mønsterark og deretter stanset ut med 1-inch punch. Deretter har jeg satt på en pebbles på hver, og brukte til pynt på kortene. Jeg har i tillegg pyntet med blomster fra bl.a I am Roses, diecut i sølvkartong, og litt chipobard. "Gratulerer" er en die fra Papirdesign, og den lille sløyfen på venstre kort er stanset ut med en die fra Marianne Design. De små glitterhjertene på høyre kort kommer fra Marianne Design



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.