tirsdag 5. februar 2019

Utfordring for februar - glitter og glam

For å lette litt på stemningen denne vintermåneden ønsker vi rett og slett å se litt "Glitter og glam" på prosjektet ditt. 

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 28.februar kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien med glitterpaste fra Marabu og glitterpenner fra Sakura. Se HER for flere spennende nyheter fra Marabu.  


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Wenche:

Jeg har laget et kort med litt glitter og glam. Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong.



Den svarte dekoren med gulltekst er et "visittkort" som fulgte med ved en netthandel jeg gjorde. Denne måtte jo brukes til noe fornuftig :-)

Mønsterarkene er fra StudioLight. Det bakerste har jeg piffet opp med litt glitterpaste fra Cosmic Shimmer. Brukt i kombinasjon med en stensil fra Marianne Design, PS8004 Tiny's feathers Mask Stencil.

Fjærene har jeg klippet ut av et digitalt ark fra I love digi Designs. Disse har jeg også piffet opp med litt glittereffekt ved å streke litt på de med glitterpenn fra Sakura.

Glitterhjertene og papirrosene er fra Papirdesign.

Produkter fra Cosmic Shimmer, Marianne Design, Sakura, Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Katrine:
Til inspirasjon denne måneden har jeg laget en serie med tre må doble tag-kort.
Basen for alle kortene er hvit kartong fra Papicolor. Alle mønsterarkene er fra Studio Light, fra So Spring og Winter Trails seriene. Alle kortene har også skjønne motiver fra I Love Digi designs, du kan finne dem HER. I toppen av kortene har jeg knytt fast Hug Snug seam binding som jeg har farget med diverse Marabu Mixed Media Art Sprays, fremgangsmåte på det kan du finne HER.

Glitterelementet på denne tagen er Cosmic Shimmer Sparkle Texture Paste i fargen Lavender Mist. Brukt over en hjertestensil. Øvrig pynt er blomster fra I Am Roses, vokset bomullstråd fra Kort&Godt, button fra Papirdesign og chipboard.

Glitterelementet på tag nr. 2 er diverse hjerter stanset ut i sølvglitterkartong. Dotter fra Papirdesign.

På den siste tagen er det flere "glitter og glam" elementer. Hjerteballongen er stanset ut i sølvglitterkartong med die fra Marianne Design. Sirklene bak motivet er stanset ut i metallic kartong fra Papicolor med en Sizzix die. Og siste glam element er den søte paljettsløyfen.

Ann Kristin:
Til denne utfordringen passet det utmerket å bruke glitterkartong fra Best Creation. Den er stanset ut i den flotte diesen fra StudioLight(so spring serien). Mønsterarket i bunn er også fra StudioLight. Kortet er laget til ei scrappevenninne, og da var det ingen tvil at det passet med disse motivene fra ByDigitalPaper. Jeg har pyntet med blomster fra IamRoses.
StudioLight og Best Creation forhandles av Global Hobby og Kunst.



Hege:

Jeg har funnet fram det jeg har av glitrende medium og produkter og laget et Mixed Media tagkort med akvarellark fra Van Gogh som bakgrunn. Først stemplet jeg på bakgrunnen med et stempel fra Studio Light - So Spring. Deretter drysset jeg over Cosmic Simmer Pixie Powder - Sun Yellow og sprayet med vann. Når det var tørket fant jeg fram en stensil og  Cosmic Shimmer Sparkle Paste - Pink Blush. Til slutt sprutet jeg noen dråper Marabu Mixed Media Art Spray - Raspberry over det hele. "Gratulerer" er stanset ut i glitterkartong fra Kort og Godt og hvit bølgepapp fra Folia. Dies fra Papirdesign. "Enjoy Your day" er fra et Studio Light utklippsark. Jeg har pyntet med perlestickers i gull fra Kort og Godt og Diamond Gems fra Marianne Design. Jeg har brukt hvit Sakura Gelly roll 08 til å highlighte stempeltrykket og svart Sakura Pigma Micron PN til å drodle litt rundt kanten. Vokset bomullstråd - rosa fra kort og godt i taghullet.

Produkter fra Van Gogh, Studio Light, Cosmic Shimmer, Marabu, Folia og Marianne Design distribueres av Global Hobby og Kunst.





2 kommentarer:

  1. Knallflotte prosjekter <3 "Glitter og glam" kan vi like :) Så denne blir gøy!

    SvarSlett
  2. Flott oppgave! og herlige inspirasjonsbidrag :) Trenger litt glam nå i vintertida ;) :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.