lørdag 16. februar 2019

Kort med mange utstansede elementer

Hei!
Jeg har tørket støv av et av mine absolutt favoritt dies-sett, næmlig Sizzix Tim Holtz Scribbles&Splat, og laget et kort med mange utstansede elementer.

Selve kortbasen er brettet av hvit Papicolor kartong. Bakgrunnen med piler er negativen til en Sizzix Bigz die. Det er en selvklebende kork fra Marianne Design som jeg valgte å male med sort gesso fra Marabu. Inni hver pil har jeg drodlet med hvit Gelly Roll penn fra Sakura.

 Jeg har stanset ut malingssplatt diesen fire ganger fra en restebit av kartong malt i forskjellige blå/turkise toner med maling fra Amsterdam. En annen dies fra settet har jeg stanset ut i blank sølvkartong. I mixen av dies her har jeg også brukt en liten restebit stanset ut med en Studio Light Grunge die med stort hullmønster. Jeg har limt de forskjellige utstansede bitene lag på lag i en klynge sammen med sort og hvit sytråd, en utklippet label og en sirkel stemlet med et Papirdesign stempel. Teksten er dies fra Papirdesign. Pyntet med puffy stjerner fra Freckled Fawn. Helt til slutt splattet jeg over med utvannet hvit gesso fra Marabu.

Inni kortet har jeg pyntet enkelt med en utstanset splatt og en tekst fra Papirdesign. Alt er streket opp med sort Gelly Roll penn fra Sakura. 

Produkter fra Papicolor, Marianne Design, Sizzix, Sakura, Amsterdam og Marabu distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en strålende dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.