søndag 3. februar 2019

Et par layouter

I dag har jeg kost meg med noen nye mønsterark sammen med acryl mousse fra marabu, og litt shimmermaling for å lage layoutene i dette innlegget.


På den første,  begynte jeg med stensil og acryl mousse, og etter det var tørt, begynte jeg på cluster og pynt til layouten. Når alt var ferdig, tok jeg deretter metallisk shimmerpaint med spatel tilfeldig utover layouten og pynten. Det meste av chipboarden har også fått litt shimmerpaint på, for å lage litt ekstra liv i chipboarden.



Jeg har brukt blomster bl.a fra I am Roses, og hjertet kommer fra Staz. Disse kommer i mange flotte farger, og jeg er spesielt glad i de dus-tealblå hjertene jeg har brukt på denne Layouten.



Den andre layouten har bakgrunnsark fra Studiolight og serien "Industrial 2.0". På denne layouten har jeg valgt å la mønsterarkene få litt mer "plass" enn på den forrige, og jeg har også funnet frem noen gamle diecuts jeg har hatt liggende lenge.


For å hente opp litt av gullshimmeret i malingen, har jeg valgt å bruke gulldoilie og diecuts med gull på. Blomstene kommer bl.a fra I am Roses.


2 kommentarer:

  1. Nydelige! Utrolig fine! Herlig papir og nydelige detaljer :)

    SvarSlett
  2. Vanvittig flotte LOèr, Linda !!!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.