tirsdag 26. februar 2019

Et rocka kort

Kan også sees hos Global Hobby og Kunst. Produktliste finner du også der.


Serien Industrial 3.0 fra StudioLight er bare så tøff. Det er en fryd å lage røffe maskuline prosjekter med disse produktene. Sammen med Grunge-serien blir dette gull.


Jeg har laget et kort bygget opp lag på lag. Kortet er brettet dobbelt i A5 størrelse av svart kartong.
Jeg stanset ut noen elementer jeg hadde lyst til å benytte, og stanset ut litt mønster i bakgrunnsarket før jeg limte dette på den svarte basen.
Noen av elementene har jeg stanset ut i sølvfarget kartong fra Marianne Design.


Selve hovedelementet er stemplet og embosset:


Montert sammen ble kortet seende ut slik som dette:


Alle kanter er rufset med verktøy fra Sizzix. Dette gir et helhetlig og røft uttrykk.



Innsiden er pyntet slik som dette, med en pengelomme laget med dies.




Produkter fra Cosmic Shimmer, Marianne Design, 3L, Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.