lørdag 9. februar 2019

Herrekort med tøffe ark

Heisann!
I dag vil jeg dele tre herrekort med dere. 
Jeg har brukt Papicolor kartong som base for alle kortene, 1 stk kartong er nok til å brette alle de tre kortene jeg har laget.

Første kort ut måler 4x8 inches. Motiv, mønsterark og cut-outs er alt fra Studio Light - Industrial 2.0
På bakgrunnsarket har jeg brukt noen knalltøffe stempler fra Studio Light - Grunge kolleksjonen, de er noen av mine absolutte favoritter for tiden. Gratulerer med skygge er stanset ut med dies fra Papirdesign, og selve teksten har fått et lag glossy accent.

 I tillegg til lag på lag med mønsterark, har jeg også brukt bølgepapp fra Folia, sort sytråd og en die fra Studio Light - Grunge. Pilene er stanset ut med en Sizzix die i selvklebende kork fra Marianne Design. Disse pilene går igjen på alle tre kortene.


Neste kort ut måler ca. 4x6 inches. Mønsterark fra Studio Light - Industrial 2.0 og Industrial 3.0. Motiv og cut-outs fra Industrial 2.0. Jeg har brukt både stempler og die fra Studio Light - Grunge også her. Banneren bak motivet er stanset ut med die fra Papirdesign.

 Teksten er stemplet i grått med et stempel fra Kort&Godt.

Laget små sorte dotter med enamel accent.

Tredje og siste kort ut, dette måler ca 4x4 inches. Samme elementer av ark, motiv og pynt går igjen også her.




Produkter fra Papicolor, Studio Light, Folia, Sizzix og Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en fin dag!

2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.